ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

تولد ۱سالگی وبلاگم

این ۲تا پست و به یک چشم ببینید دوستانی که میخوان نظر بذارن پست پایینی!!! 

 

   

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

وچه زیباست رسیدن  دوباره به روز  زیبای آغاز تنفس....

و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز....

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

تولد 1 سالگی وبلاگم مبارک

1سال پیش قرار بود برای یه شرکت تبلیغاتی کار کنم که به وبلاگ احتیاج داشتم اینجا رو زدم اما بعد از چند روز از تبلیغات خسته شدم و اینجا رو اونطوری که میخواستم درست کردم توی این مدت هم هر روز دوستای بیشتری پیدا کردم و با تشویق اونا اینجا روز به روز بهتر شد البته این نظر دوستای گلمه....

از شماهایی هم که دعوتم و قبول کردین و توی جشن تولد 1 سالگی اینجا شرکت کردین ممنونم.