ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

دل

 

 

بالای سرت و نگاه کن..خدا هر کسی را بیشتر دوست داره سخت تر امتحان می کنه ولی هیچ وقت تنهاش نمی ذاره فقط کافی بهش اعتماد کنی

 

سکوتم را شکستند دل دائم صبورم را شکستند به جرم پا به پای عشق رفتن پر و بال عبورم را شکستند مرا از خلوتم بیرون کشیدند چه بی پروا حضورم را شکستند تمنا در نگاهم موج می زد ولی رویای دورم را شکستند

 

بی وفایی کن وفایت می کنند با وفا باشی خیانت می کنند مهربانی گرچه آیین خوشی است مهربان باشی رهایت می کنند

 

انتظار سخت است فراموش کردن هم سخت است اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است

 

کسی راکه دوست داشته باشی ،نمی تونی توی چشم های اون زل بزنی...نمی تونی دوریش را تحمل کنی...نمی تونی بهش بگی که چقدر دوستش داری...نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری ...واسه همینه که عاشق ها دیوونه میشن

 

برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست (گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید) اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشکست و قیمت اشک عشق

 

 

انسان هم میتونه دایره باشه هم یه خط راست،انتخاب با خودت است،تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی

 

زندگی همانند یک پیانو است...اگر کلید های سفید پیانو نشانگر خوبی ها و شادی ها باشد. و کلید ها ی مشکی رنگ نشانگر بدی ها و تاسف ...و تو زمانی میتوانی صدای موسیقی زندگی را بشنوی...که از هر دو کلید پیانو استفاده کنی

 

وقتی عشقت تنهات گذاشت,نگران خودت نباش که بعد از او چه کار کنی, شرمنده دلت باش که بهت اطمینان کرد

 

بعضی وقتا,وقتایی که همه دور و برم هستن تازه بیشتر میفهمم که چقدر جات خالیه... بیشتر دلم برات تنگ میشه

آره

نمی شه فراموش کرد... نمی شه تمومش کرد

مهربان ترین دوست به من گفت: فکر می کنی چقدر در روز به تو فکر می کنه؟

گذشته رو ورق نزن... تمامش کن و به آینده فکر کن

اما,نگفت چه جوری!!! منم نمی دونم