ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

دل آشفته

 

 

 

گذشت زمان برای آنان که در انتظارند بسیار کند برای آنان که می هراسند بسیار تند برای کسانی که زانوی غم به بغل میگیرند بسیار طولانی و برای کسانی که سرخوشند بسیار کوتاه است اما برای کسانی که عشق می ورزند ..آغاز و پایانی نیست و زمان تا ابدیت ادامه دارد . ویلیام شکسپیر

######

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد

######

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

######

گه اشک ریختن در فراغش گناهه اگه بغض کردن وقت رفتنش گناهه اگه احساس تنهائی کردن در نبود اون گناهه اگه با خیال اون به سر بردن گناهه پس روی قبرم بنویسید گناهکارترین آدم روی زمین اره عزیزهر شب صدایت در گوشم زمزمه می شه ونگاهت در ذهنم مجسم می شه ولی من تو را می خواهم نه خیالت را می دونم تو هنوز باور نکردی که من بتونم منتظرت بمونم ولی باید بهت بگم تو هنوز من و نشناختی فقط اینا بدون که من حتی حاضرم نفس هایم راهم برای بودن وادامه های نفس های تو بدم

######

تورادرزندان دلم محکوم می کنم تادردادگاه عشق اعتراف کنی که دوستم داری.

######

زندگی کتابی است پرماجرا،

هیچگاه انرا به خاطر یک ورقش دور نینداز

######

تنها پاداش عشق، تجربه‌ی عاشقی است

######

حقیقت از همه چیز پایدارتره، اما همیشه پشت یک نقابه. ..،

نقابی که بودن یا نبودنش دست خود آدماس

######

چرا غمگینی؟عاشق شدم!!!!

آیا عشق شیرین است؟بله....شیرین تر از زندگی!!!!

چرا تنهایی؟ویژگی عاشق هاست!!!!

لذت تنهایی چیست؟فکر به او و خاطرات او!!!!

چرا می روی؟برای اینکه او رفت!!!!

دلت کجاست؟پیش او!!!!

قلبت کجاست؟او برده!!!!

پس حتما بی رحم بوده؟نه...اصلا!!!!

چرا؟چون باز هم او را می پرستم
 
######

فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد

پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست

######

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست .....

هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی

هنر کردی
 
######

مرد به کرات عشق میورزد، اما کم. زن به ندرت، اما بسیار.

######

سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند

و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی...!

######

اونروز که فریاد زدی دوستت دارم  گفتم بلندتر نمی شنوم

ولی امروز که توی گوشم آروم گفتی دیگه دوستت ندارم گفتم :آروم بگو بقیه میشنوند

######

کاشکی در کوچه های کودکی گم میشدم    

                                           هم صدای قاصدکهای تکلم میشدم

می نشستم زیر آواز سپید چلچله          

                                           بار دیگر خیس باران ترنم میشدم

زندگی را میدویدم تا فراسوی امید           

                                          تا که در چشم تماشا یک توهم میشدم

آرزو میچیدم از رنگین کمان شاپرک           

                                         باز هم در جنگل پروانه ها گم میشدم

کوچ میکردم از این تنهایی خاکستری          

                                        باز هم همسایه لبخند مردم میشدم

کودکی آن سوی حسرت چشم در راه من است     

                                       کاشکی در کوچه های کودکی گم میشدم

######

دختر زیبایی بود. پشت پنجره بود. او هم نگاه پسر میکرد. نگاهش که ادامه داشت پسر جرأت کرد. اشاره کرد که دختر بیرون  بیاید. دختر لبخند زد.

بعدا پسر فهمید چه لبخند تلخی است. نگاه هم  میکردند. پسر این

پا و آن پا کرد. سه بار تا سر کوچه رفت و برگشت. باز با

دست اشاره کرد  که  دختر بیرون بیاید. صورت دختر

گرد و معصومانه بودکاغذ مچاله شده ای را از پنجره  

بیرون انداخت. رویش نوشته شده بود:
  از من بگذر...چون نمیتوانم

.::من فلج هستم::.

######

بالهای استعاری

 

خسته ام از آرزوها،آرزوهای شعاری

شوق پرواز مجازی،بال های استعاری

لحظه های کاغذی را روز و شب تکرار کردن

خاطرات بایگانی،زندگی های اداری

آفتاب زرد و غمگین،پله های رو به پایین

سقف های سرد و سنگین،آسمانهای اجاری

با نگاهی سر شکسته،چشمهای پینه بسته

خسته از درهای بسته،خسته از چشم انتظاری

صندلی های خمیده،میزهای صف کشیده

خنده های لب پریده،گریه های اختیاری

عصر جدولهای خالی،پارکهای این حوالی

پرسه های بی خیالی،نیمکتهای خماری

سرنوشت روزها روی هم سنجاق کردم:

شنبه های بی پناهی،جمعه های بی قراری

عاقبت پرونده ام را با غبار آرزوها

خاک خواهد بست روزی،باد خواهد برد باری

روی میز خالی من،صفحه ی باز حوادث

در ستون تسلیت ها نامی از ما یادگاری

 

قیصر امین پور

 

######

 

گمگشته 

من به مردی وفا نمودم و او

پشت پا زد به عشق و امیدم

هر چه دادم به او حلالش باد

غیر از آن دل که مفت بخشیدم

دل من کودکی سبکسر بود

خود ندانم چگونه رامش کرد

او که می گفت دوستت دارم

پس چرا زهر غم بجامش کرد 

اگر از شهد آتشین لب من

جرعه ای نوش کرد و شد سرمست

حسرتم نیست زآنکه این لب را

بوسه های نداده بسیار است

باز هم در نگاه خاموشم

قصه های نگفته ای دارم

باز هم چون به تن کنم جامه

فتنه های نهفته ای دارم 

باز هم می توان به گیسویم

چنگی از روی عشق ومستی زد

باز هم می توان در آغوشم

پشت پا بر جهان هستی زد

باز هم می دود به دنبالم

دیدگانی پر از امید و نیاز

باز هم با هزار خواهش گنگ

می دهندم بسوی خویش آواز 

باز هم دارم آنچه را که شبی

ریختم چون شراب در کامش

دارم آن سینه را که او می گفت

تکیه گاهیست بهر آلامش

زانچه دادم به او مرا غم نیست

حسرت و اضطراب و ماتم نیست

غیر از آن دل که پر نشد جایش

بخدا چیز دیگرم کم نیست 

کو دلم کو دلی که برد و نداد

غارتم کرده، داد می خواهم

دل خونین مرا چکار آید

دلی آزاد و شاد می خواهم

دگرم آرزوی عشقی نیست

بی دلان را چه آرزو باشد

دل اگر بود باز می نالید

که هنوزم نظر باو باشد

او که از من برید و ترکم کرد

پس چرا پس نداد آن دل را

وای بر من که مفت بخشیدم

دل آشفته حال غافل را

فروغ فرخزاد

######

 

نظرات 20 + ارسال نظر
سام دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسرما خوردمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم .خوبین خاله یخی؟

مسعود چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://masoud-eshghe-afsanei.blogsky.com/

سلام
خیلی زیبا بود مخصوصا اون دختر فلجه (بیچاره پسره)
با ادامه ی داستان لیلی و مجنون آپم.
خداحافظ

[ بدون نام ] جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
یه سری هم به بلاگ من بزنید.
ممنونم.

جواد شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام همسایه

مطالبت مثله همیشه عالیه...ادامه بده


فقط جرات گام برداشتن است که باعث می شود راه خود را نمایان کند...گام بردار...محکم و با اراده

لبخند بزن...باشه

علی شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.alitoope.blogsky.com

کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت؛
تا من می نوشتم: باید به تو رسید...
باید به تو رسید...
باید به تو رسید...



سلام الناز جان کلی با مطالبت گریه کردم عالی بودن...
به ما هم یه سری بزن...
راستی با تبادل لینک موافقی؟

علی اکبر یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
یه پست گذاشتی که میشد ۴ یا ۵ تا قسمتش کرد و هرکدوم یه روز دیگه بگذاری ولی کنار هم یه چیز دیگه بود میشه ۱۰ دقیقه ای رو به این پست خواندی وقت گذاشت .ممنون زیبا بود.
موفق باشی

X .:. دختر برفی .:. X چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

~~~~~~~~~~$$**$$
~~~~~~~~~.$$$**$$
~~~~~~~~~$$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
~~~~~~~~~~~~~~~'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~~~~~~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
سلام
خوبى عزیزم
اره عزیز دوباره با یه اپ توپ برگشتم
بدو بیا
بدوبیا
بدوبیا
بدوبیا


روزات برفی

علی اکبر پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
زود بیا ...
توی امتحاناتت موفق باشی
ممنون که پیشم اومدی

حسرت پرواز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گلم.
امیدوارم شاد و سرحال باشی...
وبلاگم به مناسبت یلدا آپ شد...
منتظرت هستم...
عیدتون مبارک. یلدای شادی داشته باشید...

[ بدون نام ] شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://arsamusic.blogsky.com

سلام من مهدی شاملو هستم می خواستم ببینم شما شعر برای آهنگ هم می گیید ممنون.یه سر به وبلاگ من بزنید ممنون

بهارین شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام الناز جان
منم ۱۸ دی امتحاناتم شروع می شه
امیدوارم موفق باشی
وقت کردی به منم سر بزن
منتظرتم
شاد باشی

سام شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky

تو که شبهات برفیه " ستاره هاتم یخیه " وبلاگت رنگه آبیه " شادیو غم توش قاتیه" آرزوهات صورتیه " وای چه دنیایه پاکیه " از همه دنیا راضیه " بدون که همرات سامیه " همون که گله رازقیه

کامیاب تنها شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

[گل]به نام یگانه کاتب کتیبه عشق...[گل]


سلام تو اپ (چه سازم که تو می خواهی بسوزم )هستم خوشحال میشم بهم سر بزنید



[گل]رفتی دلم شکستی ، این دل شکسته بهتر[گل]
[گل]پوسیده رشته عشق ، از هم گسسته بهتر[گل]
[گل]من انتقام دل را هرگز نگیرم از تو[گل]
[گل]این رفته راه ناحق ، در خون نشسته بهتر[گل]
[گل]در بزم باده نوشان ، ای غافل از دل من[گل]
[گل]بستی دو چشم و گفتم: میخانه بسته بهتر[گل]

گل بارون زده یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://golibaroonzade.blogsky.com

سلام دوست گلم
از اینکه منو سرافراز کردی ممنون.
از مطلب زیبایی که گذاشتی خیلی خوشم اومد.
نمردیم و یکی ما رو تحویل گرفت.
روزهایت پرتقالی

گل بارون زده یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ http://golibaroonzade.blogsky.com

سلام عزیزم
لینکت کردم.
بای

آزاد، چون پرنده یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام

خوب اولین چیزی که می تونم بگم اینه که چقدر اسم قشنگی داری. یکم شبیه اسم منه !!
اسم منم الیاده !!

خیلی ساده می گم !! وبلاگ قشنگی داری و برای اینکه کلیشه ای نشه بی خیال بقیه اش !!

امیدوارم امتحاناتو خوب بدی و ما رو هم قابل بدونی !!
منتظرم بیای پیشم.

همین ... منتظرت می مونم ، الیاد .

ماهی خانوم یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام خانومی
گلم منم خیلی کم میام و هفته های بعدی هم اصلا نمیام تا پایان امتحاناتم
شعرا و مطالب نازی بود
مخصوصا شعر نازی از قیصرم...
شاد باشی خانومی
و موفق در دروست

حسرت پرواز یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام.عزیز دلم بی معرفت نیستم.باور کن از دیروز فرصت نکردم جواب کامنتتو بدم.الانم فقط اومدم جواب کامنت خانمی رو بدم که نکنه فکر کنی بیوفا شدم.
نه عزیزم به یادتم چه باشم چه نباشم.
پستتو خوندم.همش قشنگ بود.
اصلا مگه میشه قشنگ نباشه نوشته های وبلاگت.
عزیزم تا بعد امتحانات دلمون برات تنگ میشه
امیدوارم خوب خوب سپری کنی امتحانا رو
دوست دارم
شاد باشی...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
حالا من سر نمی زدم
شما که اصلا طرفهای من هم نمی اومدی

علیرضا دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://sibil.blogfa.com

سلام من دوست قدیمی شما هستم !
خیلی وقت بود که نیومدبودم توی اینترنت ولی حالا منو میتونین توی وبلاگ سیبیل پیدا کنین !
منتظرما..........
فعلا بای !
[گل][بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد