ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

متفاوت

 

 

همه واسه دوستاشون گل می فرسند من موندم واسه گلم چی بفرسم

******

دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره: 1-دوستای خوب 2-روزای خوب...
یه چیز هم هیچ وقت از دل آدما نمیره: روزای خوبی که با دوستای خوب گذشت

******

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست
حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست
من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم
افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست

******

من یک قطره ام تو یک دریا؛ من یک پرنده ام تو آواز؛ من یک ابرم تو یک دریا؛ من یک بهانم تو دلیل پرواز.

******

کاش "یکی بود یکی نبود" اول قصه ها نبود
اون که تو قصه مونده بود از اون یکی جدا نبود

******

اگه عالم رود یادم
تو از یادم نخواهی رفت
به شرط آنکه گهگاهی
تو هم از ما کنی یادی

******

توی جاده به یه تابلو رسیدم که روش نوشته بود : دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل! از ته دلم دوستت دارم بی هیچ دلیل !

******

زیباترین عکسها در اتاقهای تاریک ظاهر میشن! پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی .. بدون که خدا می خواد 1 تصویر زیبا ازت بسازه

******

تغییر نتیجه امروز،فردایی متفاوت را رقم میزند.
به آنها که در زندگی راه های دشوار و والا را انتخاب میکنند،
پاداش برتر داده خواهد شد

******

   
همیشه دوست داشتم ابر باشم
چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره
جلوی همه گریه کنه
  ******

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور, صدا, حرکت و من برای بدست آوردنت چه نقش ها که بازی نکردم

******

آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند

******

اشکاتو پاک کن همسفر ! گاهی باید بازی را باخت، اما یادت باشه که باز، میشه زندگی را ساخت....

******

آنچه نایاب است در عالم وفا ومهر ماست ورنه در گلزار هستی سرو وگل نایاب نیست گر ترا با ما تعلق نیست مرا شوق هست ور ترا بی ما صبوری هست مرا تاب نیست گفتی اندر خواب بینی بعد از این روی مرا ماه من در چشم عاشق آب هست وخواب نیست

******

عشق خاطره ایست که زمان را قدرت نابودی آن نیست

******

خدا جون وقتی مرا نقاشی می کردی زیبا نقاشی ام کردی ممنون!!! سالم نقاشی ام کردی باز هم ممنون... با غرور نقاشی ام کردی باز هم ممنون... ولی آخه خدا جونم چرا تنها نقاشی ام کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

******

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیست.لازم نیست آنرا در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی.پرهایش را بزن خاطره ی پریدن با او کاری میکند که خودش را به اعماق دره ها پرت میکند

******

در هنگام مشکلات زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است

******

روز اول گل سرخی برام اوردی گفتی برای همیشه دوستت دارم روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم روز سوم گل سفیدی برایم اوردی و سر قبرم گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود

******

لبخند بهانه ای است برای زنده بودن لحظه هایت سرشار از این بهانه

******

بی خبر از همدیگر آسودن چه سود؟بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟زنده را باید به فریادش رسید ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟

******

عشق به خدا اولین حکمی بود که صادر شد اما عشق به تو اولین حکمی بود که اجرا شد

******

همیشه تو بودی که درد دلم را بهت میگفتم حالا چه کار کنم که تو خود شدی درد دلم......

******

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ماهی خانوم پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
ممنونم که اومدی اما من خیلی میومدم پیشت
تو نیومدی گفتم شاید دوستم نداری!!(خودمو لوس کردم)
ببخش اگه دیر سر زدم
اما بدون دوستت دارم و به یادتم
مواظب گل وجودت باش
شاد باشی خانومی
بوس بوس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته های زیبایی بود...

احمد ـ رایت الحب سکارا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

همه واسه دوستاشون گل می فرسند من موندم واسه گلم چی بفرسم
سلام الناز دوست خوبم
وقتی که رفتم قسمت باکس وبلاگم و اون نظر شیرینت رو دیدم دیگه دلم نیومد بهت نظر ندم
من فراموشت نکردم ولی سرم یکم شلوغه امیدوارم که از این به بعد همیشه بهت نظر بدم
هر وقت اپ کردی خبرم کن
فعلا بای بای

کامی جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://yadeto.parsiblog.com

چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم................

مسعود جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://masoud-eshghe-afsanei.blogsky.com/

سلام
به من لطف دارید که سر میزنید
ببخشید اگه چند روز نیامدم پیشتون .
بای

جواد شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام خانوم

خوبی؟؟

می خندی؟؟

ببخش
اگه حتی به دمی
سبب غمت شدم
ببخش...ببخش دیر اومدم

دارم واسه سربازی آماده می شم

مطالبت مثل همیشه عالیه...مرسی گلم

جواد شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

البته هنوز ۱ ماه مونده تا برم

از حالت نگفتی...می خندی؟؟؟

دیگه عاشق نشدی؟؟

سانا شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ق.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام الناز جون.وب لاگتون جالب هست..ا.لین باره اولم که این جا اومدم..

ولی مطمئنم که اخرین بارم نیست..اگر عمر باشد

خیلی بد جوری عاشق شدی...ولی سعی نکن در عشق

خودت رو فنا کنی...منتظرت هستم..(سانا.............)

[ بدون نام ] یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

شرمنده ...


فقط همین..

امکان داره تو هم مثل خیلیا نوشته هاتو قبول نداشته باشی!

در مورده تایید گفته شکسپیر !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد