ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

گل

 

€>---->-----

€>---->-----

€>---->-----

میدونی اینا چیه؟

اینا گلن که مثل تو خوشگلن....اما یه فرقی با تو دارن

اونا خیلی زیادند ولی تو یه دونه ای

 

                                              ******

 

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ........... روزی که با توست مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست ما یوس نشو

 

                                              ******

 

بی تو نه امورجهان لنگ میشه
نه بین زمین و اسمون جنگ میشه
نه کوه اب میشه
نه اب سنگ میشه
فقط دل من واسه تو تنگ میشه

 

                                            ******

 

زندگی دفتری از خاطره هاست. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ، یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم

 

                                             ******

 

-روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگرجوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم

 

                                              ******

 

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

 

                                             ******

 

اگر فکر می کنی که بی تو می میرم بسیار درست فکر کرده ای! خب تو که می دانی نبودنت را تاب نمی آورم ...پس بمان

 

                                             ******

 

دنیا را بد ساخته اند......... کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد. کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است . زندگی یعنی این

 

                                             ******

 

 

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود!... 

                                             ******

 


دوستی یک حادثه است و جدایی یک قانون . پس باید حادثه جو باشیم و و قانون را بشکنیم...

                                              ******

 


اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است...

                                              ****** 


عشق ورزیدن را ازکویربیاموزیم که دریا بودنش را به آفتاب بخشید...

                                              ******

 

بااشک،تمام کوچه راترکردم،

رفتیو ندیدی که چه محشرکردم.

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

دلبستگی ام رابه توباورکردم.

 

                                             ******

 

اگه میتونستم مجازاتت کنم،

ازت میخواستم به اندازه ایی که دوست دارم،

دوسم داشته باشی.

 

                                             ******

 

چقدر خوبه بدونی تو این دنیای هرج و مرج و تنهایی ،

یه نفر هست که دوستت داره به فکرته و یک روز میاد و از هرچی غمه نجاتت میده.

 

                                             ******

 

گریه کردم اشک بردلم مرحم نشد

ناله کردم ذره ای ازدردهایم کم نشد

درگلستان بوی گل بسیاربوییدم ولی

ازهزاران گل گلی همچون توپیدا نشد.

 

                                      ******

 

به فکر ماندن نباش همه ی ما میرویم و تنها خداست که میماند.

 

                                                 ******

 

به دریا شکوه بردم از شب دشت وزین عمری که تلخ تلخ بگذشت

به هر موجی که می گفتم غم خویش سری می زد به سنگ و باز می گشت

 

                                               ******

 

وقتی زمانی رسید که خواستی قلبت رو به کسی تقدیم کنی ..

اول مطمئن شو که اون قلبتو نمی شکنه. چون قلب شکسته لوازم یدکی نداره

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حسرت پرواز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
مدتهانبودم.اما حالا هستم با یه دنیا روحیه و عشق و شادی...
بهم سر بزنی خوشحالتر میشم.
شاد باشی...

X .:. دختر برفی .:. X سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامممم الناز جوون
خوبی خانوووومی؟ :)

* * * *

نظرت خیلی قشنگ بود...مرسی عزیزم
خیییییلی نوشته های قشنگی داری

* * * *
این متنت که حرف نداشت :***

* * * *
بازم میام

روزات برفی گلم (قلب)(بوس)

حسرت پرواز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام گلم.تو لطف داری.اونقدرام که میگی خوب و قوی نمینویسم.
اما وقتی مدتها نمیبینمت فکر میکنم فراموشم کردی.
اما اشکالی نداره هرجوری که راحتی خانمی.
شاد باشی...

نسرین یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://nadaram

سلام.مطالبت رو خوندم جالب بودن ولی عزیزم برعلیه اشتباهه.علیه تنها همون معنا رو می رسونه.

وحید هستم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ق.ظ

اینجا کجاست ؟

چرا مینویسی ؟

آیا تو هم بلدی دروغ بگی ؟

تو هم خسته میشی ؟

سرت رو ننداز پایین ... با تو هستم وحید ...

( وحید / من و تو ... ص ۱۴۲/ جلد اول )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد