ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

راهی برای رفتن

 

من پذیرفتم شکســــــــت خویش را پندهای عقل دور اندیش را من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد اشنا دیوانه است. میروم از رفتن من باش شــــــــــــاد از عذاب دیدنم ازاد باش گر چه تو زودتر از من میـــــــــــروی آرزو دارم ولی عاشق شوی ارزو دارم بفــــهـــــمی درد را تلخی برخورد های سرد را

 

######

 

درانتظار کسی باش که مایل باشد حتی در زمانی که در ساده ترین لباس هستی،تو را به دنیا نشان دهد

 

######

 

دل دیونه ی عاشق دیگه طاقتی نداره نگو تا اخر قصه قسمت من انتظاره بی تو و بدون یادت لحظه هام پر از سکوته بیا بشکن این سکوت و ببین عاشق روبروته روبروته ...! شب من سیاه و سرد ستاره چشماتو وا کن نزار از نفس بی افتم من و از غصه رها کن دل دیوانه تنها مثل دنیا بی وفا نیست هر جای دنیا که باشی دل من از تو جدا نیست دل دیونه ی عاشق دیگه طاقتی نداره نگو تا اخر قصه قسمت من انتظاره

 

######

 

خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ... خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... خیلی سخته که روز تولدت ، همه بهت تبریک بگن ، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای ... خیلی سخته که غرورت رو به خاطر یه نفر بشکنی ، بعد بفهمی دوست نداره ... خیلی سخته که همه چیزت رو به خاطر یه نفر از دست بدی ، اما اون بگه : دیگه نمی خوامت

 

######

 

بودن و راهی است برای رفتن.... زندگی دریایی از آشوبهاست* تلخ و شیرین راهی است برای انتخاب..... زندگی خواستن است *فراموشی است *راهی است برای یادگاری.... زندگی لحظه های مکرر است*لحظه های غریب*لحظه های آشنا..... زندگی تجربه است *تجربه های خوب *تجربه های زشت راهی است برای هجرت.... زندگی گذشتن است از بدیها *از نامردیها راهی است برای مردن.

 

######

 

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست... اما حیف این تازه اول یک زندگیست... زندگی چیزیست شبیه یک حباب.. عشق آبادیه زیبایی در سراب... فاصله با آرزو های ما چه کرد... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد

 

######

 

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

 

######

 

ما محصول گذشته خود هستیم، ولی مجبور نیستیم زندانی گذشته خود باشیم

 

######

 

زندگی ام را به پاک ترین نگاه می فروشم، پاک ترین نگاه را به پاک ترین قلب، پاک ترین قلب را به مرگ، مرگ،که زیبا ترین هدیه ی خداست

 

######

 

هرجای دنیا که باشی و هر کاری که داری میکنی اینو بدون که یک قلب هست که همیشه واسه تو میتپه اونم قلب خودته

 

######

 

چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ ( عیسی علیه السلام )

 

 

######

 

نظرات 6 + ارسال نظر
میلی!! یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://milimemo.com

وای وقتی این چیزای عشقولانه رو میبینم چقدر زورم میگیره!!!
هنوزم خیلیا فکر میکنن عشق وجود داره!!!

اگه دوس داشتی سام صدام کن دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ق.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

چرا همش واسه هر کدوم از حرفام تدافعی میاین جلو؟ ... به خدا انقدرام حرفام حاشیه نداره .. دیگم دوس ندارم قصه بشنوم .. ( همه ی آدم کوچولوها یه قصه ی دوس داشتنی تو دلشون دارن ... شاید شما آدم بزرگ باشین ... شاید .)

همیشه مواظبه خودت باش مامانیه خودم

جواد دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام خانوم

خوبی؟؟؟
می خندی؟؟؟
ممنون که منو قابل دونستی

به این چیزایی که واست می نویسم خوب فکر کن

هررفتنی رسیدن نیست
اما برای هر رسیدنی،رفتن لازم است،ناامید نشو...


تنها جرات گام برداشتنه که را نمایان میکنه...تو به راهت ادامه بده...


درتمامی راه ها سنگهایی افتاده است که وامیداردمان تا آهسته گام برداریم،به افتادگان یاری دهیم تا چون ما باز ایستادن را بیاموزند...دوباره بایست...بادستان خودت...بدونه کمک دیگران

ودرآخر...عشق همانگونه که تاج بر سر می گذارد
به صلیب می کشد

امیدوارم دوباره خودت رو پیدا کنی...من همیشه هستم...اگه کمک خواستی

اینبار از ته دل بخند...طوری که گوش کسانی که آزارت می دن رو کر کنه...


پرستار دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ

برای تنها بودن حتی یه لحظه رو نباید از دست داد

کیوان چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام وبلاگت بسیار عالیه من خوشم امد من کیوان پسر دایی محمد هستم واقعا وبلاگ خوبی بود فقط اگه عکسهای عاشقانه هم بذاری بهتر میشه مرسی

کیوان یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

این شعرهای عشقولانت واقعا به آدم روحیه میده امیدوارم همیشه به ما روحیه بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد