ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

دل

 

 

دلم تنگ بود صدام غم داشت

 

 چشام گریه....حالا چی؟ دلم سنگه

 

 صدام خنده چشام بی رحمه بی

 

رحمه

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://mohsensms.blogsky.com

سلام
مطالبت فوق العاد ست
مخصوصا
هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی > هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن


چون برای خودم ثابت شده
تونستی یه سری هم به ما بزن

جواد دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام

بازم اومدی و منو خوشحال کردی...ممنون از لطفت...انرژی نظراتت

چیه؟؟چی شده ؟؟نبینم غمتو...دلتنگیتو

عشق همانگونه که تاج بر سر می گذارد
به صلیب نیز می کشد

نمی تونم غمتو ببینم

لبخندت کو؟؟/

یالا بخند... بخند...بخند

برام حرف بزن از هر چی دلت میگه...

قلبی خواهان عشق دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://asheqi.parsiblog.com/

به نام خدا
سلام علیکم
البته در هر موردی صدق نمی کند. به علاوه اگر کسی قصد معامله با مردم داشته باشد و نه خدا، همین طور است.

اگه دوس داشتی سام صدام کن دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

شما آپی ولی من حسود... شما سنگه صبوری ولی من صبور......شما النازی ولی من سام......شما خاکستری هستی با یه عالمه شکلات بالایه وبت ولی من رازقیه رازقیم ....ببین چقد فاصله داریم......... اینا نظر نیس...نظر نیس......نظر نیس ......همش حرفه....... پس بازم جونه سامی جاشون اینجا نیس.......
(من نه دلتنگم نه سنگه صبور .... ولی گاهی وقتا میام)

( یه جایه خاص تو وبت برام سوا کن)

تازگیا طلا شدی
کم شدی ، کیمیا شدی
دیگه صدام نمی کنی
عین غریبه ها شدی
بی وفا انصافت کجاس
رفتن و نازت مال ماس
تازگیا باهام بدی
گفتی میام ، نیومدی
نگفته بودی انقدر
بازی با قلبو بلدی

روزات بهاری

جواد سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام گلم

خوبی

دنیا به کامته؟

دنیا حضورت...وجود به خود می باله...تو چی به خودت می بالی؟؟

حرفایه دلم؟؟

سینه مالاماله درد ای دریغا مرهمی

تو این دنیا...می یون این همه آشنا غریبم

نگاههای اطرافییام غریبند

انگار مهر تنهایی به پیشونیم زدن

عاشق سکوتم...تنهایی

اینا تنها چیزاییه که آرومم می کنه

ممنون که در سکوت و تنهاییم همراهمی...

میخندی.یا نه؟؟

مواظب خودت باش

جواد چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام خانوم

مرسی که اومدی

ببخشید...یادم رفت بیت تبریک بگم...بابت قالب جدیت

خیلی قشنگه...حرف نداره...صلیقت عالیه

راستی خوبی؟؟

لبت خندونه؟؟؟چیکارا می کنی؟؟؟

مدرسه؟راهنمایی؟؟یا دبیرستان...میری؟؟

درسات که سخت نیست؟؟؟هست؟؟؟

خوب درس خون

همیشه بخند...

اگه دوس داشتی سام صدام کن پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://golerazeghi.blogsky.com

سرزمین یخی :
یخ زدن تو سرزمینت واسه من شده یه عادت** کی میگی پیشم میمونی؟ ؛بکشم واست خجالت//
اله اولت چه نازه ؛ تو چشات ستاره سازه** شکلاتای رو بومت دهنو هی آب میندازه//
اما دیگه خبری نیس؛ دیگه اون شکلاتات نیس**شدی تو یه دختره خیس؛ وبلاگت آبیه آبیس//
حالا سامی دوس نداره که دیگه نظر بزاره**اون میخواد که باز دوباره بشی همرنگه ستاره//
ای ستاره؛ آی ستاره؛ میشه گم نشی دوباره؟**میشه با چشمکه نازت رو سرم پولک بباره؟//
دوس دارم واسه یه لحظه؛ بشنوم صداتو بسه؟**نگو که راهی نداره؛ این منم ؛ سامیه خسته//

منتظره جوابه فکرات هستم

روزات لیمویی

سحر.س پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام الـــــــــــــی:

نه بابا توهم؟عجــــــــــــــــــــــــــــب.

خوب وبت عالیه جیگمل.ولی من که همیشه بهت گفتم بازم بهم میگم:شاید بااین

چیزااحساست و همونطورقشنگ و خوب که هست نشون بدی.

ولی تواین دنیااگه قشنگ و خوب زندگی کنی زشتت میکنن...

دوستت دارم.دلمم برات تنگیده.دوست عزیزت : سحرجـــــــــــــــون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد