ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

خداحافظ

 

 

 

******

 

من تموم زندگیمو، پای عشق تو گذاشتم

 

خرج احساس تو کردم هر چی داشتم ونداشتم

 

بین خطای روی دستت ؛ خط زندگیو دیدم

 

روی بوم کهنه ی دل ، طرح چشماتو کشیدم

 

من غرورمو شکستم که یه وقت دلت نگیره

 

حالا خیلی ساده میگی دلت از عاشقی سیره

 

غیر تو غیر ترانه  از همه دنیا بریدم

 

هر چی گفتی باورم شد پشت پرده رو نددیم

 

همه را به باد دادی با یه قهر بی بهانه...

******

شبی غمگین شبی بارانی و سرد مرا در غربت شبها رها کرد

دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد

به من می گفت تنها و غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد

تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد

و او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا کرد

******

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانی است ، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض چشمانم بشکند....

******

چه ساده با گریستن خویش زاده می شویم و چه ساده در میان گریستن دیگران می میریم , و در فاصله ی این دو سادگی چه معمایی می سازیم به نام زندگی

******

دلم تنگ بود،صدام غم داشت،چشام گریه................حالا چی؟

دلم سنگه،صدام خنده،چشام بی رحمه بی رحمه

                                                                         ******

 

 

خداحافظ همین حالا،همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام

خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید

به یاد آسمونی که منو از چشم تو میدید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست

نه اینکه میشه باورکرد دوباره آخر جادست

خداحافظ واسه اینکه نبندیم دل به رویاها

بدونیم با تو و بی تو همینه رسم این دنیا

                                                                 ******

 

 

زرد است که لبریز حقایق شده است

تلخ است که با درد موافق شده است

شاعر نشدی وگرنه میفهمیدی

پاییز بهاریست که عاشق شده است

                                                                 ******

 

بوسه اختراع طبیعت است برای زمانیکه کلالم قادر به بیان احساسات نیست

                                                               

                                                               ******

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://cinemativ.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالبی دارید
با عرض تبریک اگر تمایل به تبادل لینک دارید در نظرات قید کنید
با تشکر

موافقم مرسی که سر زدی

علی سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://kiansoft.blogsky.com

سلام
شعرهای زیبایی دارید فقط خیلی کلیشه ایی کار شده
ولی زیباست
خوشحال می شم لینک شما رو داشته باشم و شما هم لینک من رو فعلا با اجازه

ممنون که سر زدی من لینک شما رو دارم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد